EasyBlog - Subscribe Module

Verrassingsweekend Pasen 2019

​Op maandag 22 april 2019 wordt Bertie 70 jaar. Om dat te vieren gaan we voor een paar dagen op stap. Het is de bedoeling dat dit een verrassing wordt voor Bertie. Het enige wat Bertie nu weet is dat ze zaterdagmorgen om 10.00 uur klaar moet staan en dat ze een koffer heeft gepakt voor 4 dagen. We gaan met ons eigen gezin en met de familie Schelvis...
      50 Hits
      2 reacties

testblog

1 Hits

Palingsoundmuseum

Jack Veerman en Bertie

Sydney en Bertie

​​ Aan alle leuke dingen komt een einde, zo ook aan dit geweldige surprise weekend. Helaas moesten er een aantal weer werken, dus Kevin en Oscar zijn vanochtend in alle vroegte vertrokken, de één naar Amsterdam en de andere naar Enschede. De rest kon nog even blijven liggen en na het ontbijt zijn die vertrokken naar de laatste verassing van dit wee...
      23 Hits
      4 reacties

Marken en Volendam

​ ​​​Na een goede nachtrust hebben we vanochtend een heerlijk paas ontbijt gehad. Eieren zoeken hebben we even overgeslagen. Met de auto zijn we naar Marken gereden. Het bungalowpark ligt op een steenworp afstand van dit schiereiland, maar het is net iets te ver om te lopen. Dus met de auto over de dijk die in 1957 is aange...
      40 Hits
      4 reacties

De verrassing...….

Het huisje met de tuin.....

Na het eten even een rondje lopen

​Vanochtend om 10.00 uur stond dan de koffie klaar en hebben we Bertie verteld waar we naar toe gaan. Ze vind het helemaal geweldig. Na het koffie drinken de auto in gepakt en op weg naar Uitdam. Na een voorspoedige reis, bijna zonder files, kwamen we na 13.00 uur aan op het park. Het huisje was al vrij dus we konden er gelijk in. Auto uitpakken, k...
      16 Hits

De vakantie is geboekt

De reis is geboekt. Op woensdag 29 mei vertrekken we vanaf Schiphol naar Seattle met een Airbus A330. Omdat het een rechtstreekse vlucht is die meer dan 10 uur duurt hebben we gekozen voor Delta Comfort+, deze stoelen hebben net iets meer ruimte en we zitten helemaal vooraan. Heerlijk Onze plekken op 10H en 10J.
      38 Hits

De Camperreis Seattle -> Denver

In het 2e deel van deze vakantie gaan we met een camper van Seattle naar Denver. De route staat nog niet helemaal vast, maar hebben wel globaal al een richting van wat we willen gaan zien. De route loopt door veel natuur en daar wij geen "stad"hoppers zijn, vinden wij dat ook helemaal goed. Er zullen camping bij zitten die helemaal geen voorziening...
      41 Hits

Cruise Alaska en Camperreis USA

Ook in 2019 gaan we weer een hele mooi en bijzonder reis maken en we proberen jullie d.m.v. deze website op de hoogte te houden van onze ervaringen.
      39 Hits

Cruise Alaska

Op woensdagmiddag 29 mei komen we aan in Seattle en we hebben daar daar voor 2 nachten een Hotel. Dit hotel staat op loopafstand van de beroemde Space Needle. Wat we die 2 dagen in Seattle gaan doen weten we nog niet precies, maar hebben we een paar ideeen. Vrijdag 31 mei kunnen we dan inschepen op de Ovation of the Seas. Dit is een vrij nieuw schi...
      35 Hits

70e verjaardag

22 april 1949 zag ze het levenslicht, nu 70 jaar later vieren we dit samen met Kevin, Sydney, Sterre, Wouter, Mies, Miriam, Bé en Oscar in het mooie Uitdam. In een geweldig 8 persoonshuisje en met super weer. Vanochtend een deftig paas/verjaardag ontbijt klaargemaakt en op ons gemak uitgebreid ontbeten. De rest van de dag hebben we heerli...