Dag 13 Fort Lauderdale

Goedemorgen Nederland,

Hoe de kapitein het elke keer doet weten we niet, maar hij krijgt het elke keer voor elkaar om op tijd een haven binnen te lopen. Ook vanochtend heeft hij het weer voor elkaar gekregen. Klokslag 07.00 uur liggen we aan de kade in Fort Lauderdale, nadat we weer 2 zeedagen hadden gehad.

Onze embarkingstijd was 08.25 uur, dus eerst nog even ontbijten, de laatste keer in de Windjammer, net als de rest van de week hebben we nu ook voor de laatste keer buiten gegeten, nu met uitzicht op de haven.

Het uitchecken ging heel voorspoedig, evenals het wachten op onze shuttle naar de luchthaven. Om 10.00 uur zaten we al in onze eigen huurauto, onderweg naar ons hotel, ondanks dat we eigenlijk veel te vroeg waren konden we toch al inchecken, heerlijk. De spullen op de kamer, nog even de e-mails en wattsapp bijwerken.

We zijn eerst even naar een supermarkt gereden om wat water ed. te kopen, daarna zijn we naar het strand en de boulevard gereden, hebben wat rondgekeken, gegeten en een ijsje gegeten.

TOT ZIENS.................

De tijd vliegt en langzaam moeten we richting de luchthaven, om 18.35 uur (local time), land Sydney vanuit New York en ja hoor daar staat hij dan ineens........

Na een hartelijke begroeting zijn we naar Carrabas gereden, dit restaurantketen staat bekend om het goede eten. Daar ik een paar jaar geleden ook al een paar keer hier heb gegeten kan ik dat alleen maar beamen. Inderdaad ook dit keer was het weer genieten.

Dag 14 Everglades
Dag 10 Oranjestad Aruba