Dag 18 Tampa

Hoi iedereen,

Vandaag wordt het een kort verslag, waarom............ we hebben gewoon niet veel gedaan.

Vanochtend eerst wat langer geslapen en op ons gemak ontbeten. Na het ontbijt in de auto gestapt richting Tampa. Onderweg nog een kort bezoekje aan een groot outlet centrum, waar we ook een heerlijke Starbucks koffie hebben gedronken.

De komende 3 nachten verblijven we in het Hampton Inn by Hilton, een vrij nieuw hotel direct tegenover Busch Gardens. Als we uit ons raam kijken zien we de achtbanen.

Vanmiddag was het best warm, een kleine 30 graden met een strak blauwe lucht. Even aan het zwembad gezeten en afgekoeld. Dat was best aangenaam en was de "hitte" goed uit te houden.

Zometeen nog even naar een restaurantje om wat te eten en morgen gaan we Busch Gardens verkennen. We kunnen er lopend naar toe, dus lekker makkelijk.

Heb verder niets te vertellen dus ik ga ermee stoppen. Morgen zal er wel een uitgebreider verslag met foto's komen, dus tot morgen weer.

Doeiiiiiiiiiiii

Locatie (Map)

Dag 19 Tampa Busch Garden
Dag 17 Orlando Seaworld