Dag 9 Zeedag

Goedemorgen,

Eigenlijk zouden we vandaag een stop hebben in Corinto, Nicaragua en zouden we een excursie hebben Colonial Leon & the Bubbling Mud Pots, maar zoals we al eerder schreven slaan we deze haven over en is daarvoor een zeedag in de plaats gekomen.
Het zal dus een korte blog zijn, want ook vandaag hebben we tijdens de zeedag niet heel veel gedaan.

Vanochtend waren we niet zo heel vroeg wakker, het was nu 07:30 uur ;-) Opstaan, ontbijten en daarna een goed bak koffie in de Crowns nest, daar kan Bertie dan ook even de Internetbundel overnemen zodat ze ook haar social media kan updaten en nog even kan appen met het thuisfront.

Voor de rest hebben we weer gesport en omdat het vandaag goed warm was heeft moeders een duik genomen in het zwembad. Zo heb je dan wel in principe gezwommen in de Pacific Ocean ;-)

Voor de rest lekker lui een boek gelezen op het balkon (ja het eerste boek is al uit!) en straks op naar het diner en het theater.

Morgen zijn we in Puerto Quetzal, Guatemala en gaan we met een gids door het schilderachtige binnenland van Guatemala naar de Maya-plaats Iximche.

Het zal een lange dag worden want het is een flinke busrit naar Iximche, maar hopelijk zien we genoeg onderweg.

Tot morgen.....................

Dag 10 Quetzal Guatemala
Dag 8 Puntarenas Costa Rica