Dag 10 Las Vegas en Lake Isabella

Vandaag staat een bezoek aan Las Vegas op het programma dus we zijn al weer vroeg op pad en rijden we al om 08.00 uur de Strip in Las Vegas op. Daar staan Hansi en Carola Faller uit Cochem ons al op te wachten en samen rijden we naar het parkeerterrein van Circus Circus om daar de Camper weg te zetten en de strip verder te voet te verkennen.

Amerikanen zijn echt wel een beetje doorgeslagen in Las Vegas, maar het is leuk om het ook eens een keer gezien en geproefd te hebben.

Ook was het leuk om Vrienden uit Cochem (Duitsland) te ontmoeten en daar mee over de strip te lopen

Na dit gekkenhuis te hebben verlaten zijn we dan nu op weg naar Lake Isabella, daar hebben we nog een camping met alle faciliteiten, want morgen gaan we naar Yosemite. We staan daar op Upper Pines en op die camping hebben we geen stroom, stromend water (behalve van de rivier) en ook geen Internet dus de komende 2 dagen hebben jullie even rust!!!!!!!!!!!

Op de KOA Camping Lake Isabella hebben we nog heerlijk ge-BBQ en zitten we nu alle drie nog gauw even op Internet om de laatste e-mails, watt's app en facebookberichten uit te wisselen.

Hopelijk hebben we dan Donderdag in San Simeon weer Internet en zien jullie van ons wel weer het verhaal en de foto's van Yosemite.

Vanuit Lake Isabella.........de groeten

Locatie (Map)

Dag 11 + 12 Yosemite National Park
Dag 9 Lake Mead + Hoover Dam