Dag 13+14 San Simeon

Dag Yosimite, Dag Yogibeer, Dag bergen en heuvels....... hallo zee

De komende dagen zullen we aan de westkust van Amerika te vinden zijn en wel aan de Pacific en Highway 1. Helaas is het weer dat we onderweg hadden vanuit Yosemite zeer wisselend, veel wind en af en toe regen, maar ook weer af en toe zon. Het lijkt Nederland wel. In San Simeon staan we om een State Camping en deze hebben geen faciliteiten, maar omdat we alles zelf bij ons hebben zijn we daar ook niet afhankelijk van. Helaas moesten jullie het dan wel even doen zonder update van de reisblog en we kregen al verontrustende sms'jes of het allemaal wel goed met ons gaat

Het gaat goed met ons en ook nu weer een update van de reisblog zodat jullie bij het ontbijt de krant en de reisblog kunnen lezen! Dit gebied staat bekend om zijn fauna en hebben dan ook de afgelopen dagen veel dieren gezien.

Ook hebben we daar een mooie wandeling gemaakt door het Mangrovebos, waar de hertjes voor onze neus wegliepen.

In San Simeon hebben we even een rustdag gehad, met lekker luieren, lezen en we uiteraard ook weer de BBQ aangestoken.

Morgen rijden we Higway1 af richting het noorden en gaan dan ter hoogte van Monterey even de heuvels in.

Tot morgen..........

Dag 15 Carmel
Dag 11 + 12 Yosemite National Park