Dag 21 Cultus Lake (de laatste nacht in Canada)

Hallo iedereen,

Dit is voorlopig even de laatse reisblog van deze reis, als we thuis in Nederland zijn zal ik nog een afsluiten verhaal schrijven en over een paar weken zal ik een kleine video impressie plaatsen zodat iedereen nog een keer kan nagenieten.

We zitten nu in Cultus Lake op de camping Sunnyside Campground, een zeer grote camping met heel veel vaste plaatsen. Het ligt aan een groot meer dat ook voor dagrecreatie kan worden gebruikt

Het water is nu super helder (en ook heeeeeel koud), de vissen zwemmen gewoon onder de steiger(s) door en het zijn geen kleintjes.

Vandaag hoofdzakelijk de camper opgeruimd, de koffers al een beetje ingepakt en een ha;f rondje om het meer gelopen. Vanavond gaan we bij een restaurantje op 15 min. loopafstand nog een hapje eten en vanavond zal de rest van het inpakken moeten gebeuren.

Morgenochtend staan we op tijd op, ontbijten we nog in de camper en rijden we naar Travelland, daar zal nog de nodige tijd vergaan voor het inleveren en checken van de camper en dan met een al reeds bestelde Taxi naar het vliegveld waar we om 15.40 uur (plaatselijke tijd) zullen opstijgen en richting Nederland komen.

Wij hopen dat iedereen genoten heeft van de verhalen en de foto's en bedankt voor alle reacties die we hebben mogen ontvangen (via de website, de email, de watt's app, en facebook.)

TOT IN NEDERLAND..................................... BIS IN DEUTSLAND

Dag 22 De laatste dag
Dag 20 Kelowna