Dag 25 Victoria Canada

Goedemorgen, hier dan de laatste blog…………………..nee niet schrikken ik bedoel hier is dan de laatste blog van de Cruise, vanaf morgen gaan we gewoon verder met de blog van de camperreis.

Maar eerst vandaag…. We zouden rond het middaguur (local time) aankomen in Victoria, toen we aankwamen was het bewolkt en er viel een spatje miezerregen. Echter nu schijnt volop de zon en de balkondeur staat lekker open.

Nadat het schip was aangemeerd en door de autoriteiten was vrijgeven zijn we van boord gegaan. Eigenlijk hadden we een walvis- en orca tour geboekt, echter is deze door te weinig deelmemers niet doorgegaan. Van de week vertelde de kapitein al dat we na San Diego nog maar 630 passagiers aan boord hebben en nu een crew van 960. In Victoria gaan er ook weer een stuk of 40 van boord, dus het is erg rustig op de boot, maar nadeel kan dus zijn dat een exursie niet genoeg deelnemers heeft en daardoor niet door gaat. Geef niet, we krijgen het geld gewoon terug en dat kunnen we later wel weer besteden als we met de camper iets leuks tegenkomen.

Omdat we al een keer eerder in Victoria waren geweest, wisten we dat er fietstaxi's waren die downtown gaan, dus wij op naar zo'n fietstaxi en voor we het wisten waren we onderweg. Het was een gezellige chauffeur, uhhh is een fietser ook een chauffeur ? Hij had in iedergeval genoeg te vertellen. Naast het parlementsgebouw heeft hij ons afgezet en wij hebben downtown een beetje verkend, een frappuccino bij de Starbucks gedronken en zijn langs de Waterfront en fisherman's wharf terug gelopen naar de boot. Hierdoor hadden we zeker onze dagelijkse beweging en het was nog leuk ook.

Op de boot aangekomen en na de koffie dan toch maar de koffers ingepakt, want morgenvroeg komen we al vroeg aan in Vancouver en willen proberen zo rond de klok van 08.00 uur van boord te zijn. We hebben al contact gehad met de camperverhuurder Fraserway en we zijn van harte welkom en de camper staat al klaar.

Dus hopelijk tot morgen (als we goed internet hebben) en anders daarna……………………..

Locatie (Map)

Dag 26 Vancouver / Manning Park
Dag 24 Zeedag

• Betty

zondag, 01 mei 2022 06:24

Jammer dat de excursie niet doorging, maar wat in het vat/de knip zit….!
    En nu verder met z’n de drieën gaan genieten van de camperreis! Veel plezier!

Jammer dat de excursie niet doorging, maar wat in het vat/de knip zit….! En nu verder met z’n de drieën gaan genieten van de camperreis! Veel plezier!
  • B v Hees!

zondag, 01 mei 2022 06:23

Wat een reis! Leuk dat jullie mee reisden! Genoten hebben we zeker! Op naar ons Mir🥰🇨🇦🙋‍♀️

• Bertie

zondag, 01 mei 2022 03:00

Leuke afwisseling! Ik zie al jassen. Veel plezier met z'n drieën !!!

• Doris en Steef

zondag, 01 mei 2022 01:03

Het was een hele mooie reis!!
    Nu met Miriam verder met de camper doorreizen.
    Heel veel plezier met elkaar.

Het was een hele mooie reis!! Nu met Miriam verder met de camper doorreizen. Heel veel plezier met elkaar.
  • Lucie

zaterdag, 30 april 2022 17:41

Van zeerot naar landrot. Van tropische naar lente temperaturen. Vlg mij hebben jullie al een geweldige vakantie gehad! Leuk om mee te lezen! Blijf ik zeker doen!