Cruise Alaska & Camperreis USA 2019 "The Movie"

Hallo iedereen, We zijn weer thuis na een geweldige reis. Wat hebben we veel gedaan en gezien en vooral erg genoten. Eerst de cruise naar Alaska, een mooie boot, goede service van Royal Caribbean en mooie excursies in het schitterende Alaska. Hoogtepunt was toch zeker de springende walvis, vlak voor onze neus. Daarna een camperreis door Canada en U...

338 Hits

Dag 28 Denver / Central City

25 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Alweer bijna de laatste dag. We hebben vanochtend eerst op ons gemak ontbeten en koffie gedronken. We hopen dat evt. toch nog de Trail Ridge Road open zou zijn/gaan, dus eerst maar een stukje rijden richting het Visitor Center, daar heb ik weer telefoonontvangst en kan ik de hotline belle...

295 Hits

Dag 27 Rocky Mountains III

24 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag willen we dan hopelijk de Trail Ridge Road doen en dan tot Alpine Visitor Center dat op 12183ft (3713m) ligt. Er is een hotline wat gebeld kan worden om te horen of de weg open is, maar helaas hebben wij op de camping geen bereik. Dus dan maar op goed geluk. We gaan richting het k...

282 Hits

Dag 26 Rocky Mountains II

23 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Ook vannacht was het weer behoorlijk koud en het heeft ook wat gehageld en sneeuwregen. Dit tikt wel lekker op het dak. We hebben nu eerst het koffie gezet en ontbeten, voordat we ook deze camping weer gingen verlaten. We gaan vandaag richting BearLake dit kleine meertje ligt op 9475 ft (...

275 Hits

Dag 25 Rocky Mountains

22 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, We zijn weer op tijd opgestaan vanochtend en aangezien we nog steeds goed internet hadden was het ook erg leuk om al jullie berichtjes te lezen. De camper weer rijklaar gemaakt en we zaten al om 07.30 uur op de weg. Vandaag naar de Rocky Mountains. We rijden al een stuk in een soort uitlo...

287 Hits

Dag 24 Riverside

21 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Als het goed is hebben jullie vandaag al meerdere updates gehad van de afgelopen dagen. We staan nu in Riverside en hebben daar een zeer goede wifi verbindingen. Hierbij de laatste update zodat jullie weer bij zijn………………. Vandaag een langere reisdag. Eerst nog een heel stuk door Teton en ...

283 Hits

Dag 23 Yellowstone & Grand Teton

20 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Brrrr, wat was het vanmorgen koud. Gelukkig hebben we goede dekbedden en we hebben ook vanochtend nog de verwarming aangedaan. Het zal zo tegen het vriespunt zijn geweest. Vandaag doen we het lekker rustig aan. Na het ontbijt gaan we nog naar een aantal geisers & poelen kijken die net...

283 Hits

Dag 22 Yellowstone II

Dan volgt hier het filebericht : In Yellowstone staat er een kleine file richting noorden, dit wordt veroorzaakt door een aantal bizons op de weg. Haal niet in, blijft rechts rijden en probeer de bizons te ontwijken als ze in de buurt komen..... 19 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Evenals de andere dagen zijn we vandaag ook...

268 Hits

Dag 21 Yellowstone I

18 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, We blijven maar in onze vakantie vroeg opstaan, vannacht was het ook aardig koud buiten, maar ja wat wil je als je op ruim 6800ft zit (is zo'n 2000 meter). Maar we hebben hele goede dekbedden dus koud hebben we het niet gehad. 's Ochtends heel even de kachel aan en het is zo warm in de ca...

264 Hits

Dag 20 Yellowstone

17 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag gaan we dus een echte mooie dag krijgen, dus vanochtend vroeg opgestaan en alleen ons aangekleed en gewassen. Ontbijten willen we onderweg. Er zijn 2 routes die naar Yellowstone gaan vanuit ons, één via de West – Ingang en één via de Noord – Ingang. De noord ingang is voor ons wel...

259 Hits

Dag 19 Butte

16 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag een reisdag op het programma, dus op tijd opstaan en alles reisklaar maken. Ontbijten doen we onderweg. We zitten in een fantastisch gebied, dus er zullen zeker mooiere plekken zijn dan op een camping om te ontbijten. Nou die plekken zijn er meer dan genoeg. Het is één grote ansic...

272 Hits

Dag 18 Glacier National Park III

15 jun 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Dag 3 alweer in Glacier, vanochtend na het ontbijt de camper weer rijklaar gemaakt en richting de ingang van het park. Door onze Nationale Parkpas konden we nu bijna gelijk doorrijden. Je merkt nu wel dat het weekend (zaterdag) is en het een stuk drukker is dan gisteren. We hadden 1 trail ...

261 Hits

Dag 17 Glacier National Park II

14 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Allereerst wat leuk dat jullie ons nog steeds volgen, ook de berichten die jullie plaatsen is ook leuk om te lezen. Helaas kunnen wij ze niet altijd gelijk beantwoorden, daar wij ook afhankelijk zijn van het internet hier in de USA en ik kan je zeggen dat wij in Nederland en/of Europa ver...

258 Hits

Dag 16 Glacier National Park

13 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vanochtend toch eerst nog even op ons gemak buiten ontbeten. Daarna alles losgekoppeld en vast gezet voor de volgende etappe. Glacier National Park. Om daar te komen moeten we echter ook door Kootenai National Park. Highway 2 loopt daar dwars doorheen en het was ook zeker geen straf om da...

249 Hits

Dag 15 Blue Lake Naples II

12 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag hebben we een rustdag en geen reisdag, dus vanmorgen eerst geprobeerd om uit te slapen, nou vergeet het maar, klokslag 07.00 uur waren we weer wakker. Nu ook omdat het zonnetje al heerlijk op de camper stond te schijnen. Dus koffie zetten en buiten ontbijten. We gaan straks een hi...

235 Hits

Dag 14 Blue Lake Naples

11 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Hier dan ook maar gelijk de blog voor vandaag. Ben ik tenslotte weer bij.Vanmorgen rustig aan gedaan, het was vandaag maar een korte etappe naar Naples. Nee niet Naples in Italië, niet Naples in Florida, maar Naples in de staat Idoha. We hadden vandaag een tussenstop gepland bij een water...

247 Hits

Dag 13 Kettle Falls (USA)

10 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, We twijfelde nog of we 1 of 2 dagen op deze state camping zouden blijven staan. De serene rust en uitstraling had wel wat, maar je merkte ook dat we wel erg hoog zaten, dus het was ook erg frisjes. De dekbedden die we echter hebben zijn goed warm dus we hebben het niet koud gehad.We hebbe...

238 Hits

Dag 12 EC Manning Provincial Park

9 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Na een goede nachtrust op die geweldige Camping (oprit van de familie Heijblom), hebben we met z'n alle ontbeten en tijdens het ontbijt belde (facetime) Jeanny en Ad nog. Dit doen ze iedere zondagmorgen, maar volgende week zondag niet, dan komen ze zelf naar Vancouver voor een paar weken. ...

244 Hits

Dag 11 Vancouver (op bezoek bij Juul)

8 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, We werden wakker (gemaakt) door het piepen en kwaken van de eendjes die achter de camper "wonen", dus nu ook weer ruim voor de wekker wakker. Eerst maar eens op ons gemak koffie gezet en de tafel gedekt voor het ontbijt. We hebben alle tijd, want vandaag gaan we op bezoek bij een jeugdvrie...

243 Hits

Dag 10 Ontscheping en Camper ophalen Seattle

7 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, De eerste helft van de vakantie zit erop. De cruise naar Alaska was een geweldige reis. Veel gezien, lekker gegeten en heerlijk worden verwend, vanaf nu moeten we weer alles zelf doen. We hebben ervoor gekozen om de express uitcheck te doen. Dit scheelt een hoop wachten, zowel in de termin...