Camperreis Canada 2017 "The Movie"

Wat later dan normaal, maar hier een korte video impressie van onze Camperreis door Canada

316 Hits

Dag 22 De laatste dag

Gisterenavond nog uit eten geweest in een leuk restaurantje in Cultus Lake, eten was heerlijk en hebben ook nog buiten in de zon kunnen zitten. De eigenaar van het restaurant kwam nog een praatje maken over waar we vandaan kwamen en wat we allemaal gedaan hadden. Hij was erg geïnteresseerd en vond het geweldig dat we dit als " gezin" nog een keer g...

281 Hits

Dag 21 Cultus Lake (de laatste nacht in Canada)

Hallo iedereen,Dit is voorlopig even de laatse reisblog van deze reis, als we thuis in Nederland zijn zal ik nog een afsluiten verhaal schrijven en over een paar weken zal ik een kleine video impressie plaatsen zodat iedereen nog een keer kan nagenieten.We zitten nu in Cultus Lake op de camping Sunnyside Campground, een zeer grote camping met heel ...

269 Hits

Dag 20 Kelowna

Goedemorgen, Terwijl het nu buiten echt snikheet is zit ik even in de airco de reisblog bij te werken. Het zal echter maar een korte worden daar we vandaag inderdaad niet veel gedaan en gezien hebben.Op onze kleine camping loopt het wild letterlijk soms langs je heen, zo kwamen we vanmorgen een ree tegen die heel gemoedelijk voorbij liep, ons aan k...

279 Hits

Dag 19 Kelowna

Goede morgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag zal het een hele korte blog worden, waarom...........................................we hebben gewoon niet veel gedaan. Vanochtend zijn we redelijk op tijd opgestaan en wilde eigenlijk gaan ontbijten op de top van Mount Revelstoke, maar de 26 kilometer lange Meadows in the Sky Parkway naar de...

282 Hits

16, 17 en 18 Columbia Icefield , Radius Hotspring en Revelstoke

DAG 16 van Jasper over de Icefields Parkway naar de Columbia Icefields.Waar moet ik beginnen, het is inderdaad schitterend,als je Parkway even vrij vertaald zou het Parkeerweg kunnen betekenen, en dat is het eigenlijk ook. We hebben in het totaal ruim 1,5 dag gedaan over de gehele Parkway. Onderweg kom je watervallen, mooie uitzichten, hele mooie u...

267 Hits

Dag 14 & 15 Jasper

Goedemorgen Nederland, Gute morgen Deutsland, Eindelijk, eindelijk is het dan weer zover, we kunnen weer een reisblog posten. Dit gaat niet zonder zuchten of stoten daar de (betaalde) WiFi op deze camping wel te wensen overlaat. Van de meeste foto's die ik jullie wilde laten zien heeft hij zeker de helft geweigerd en na 1,5 uur te hebben geprobeerd...

240 Hits

Dag 13 Clearwater & Wells Gray Provincial Park

Goedemorgen, Daar is dan het verhaal van vandaag, inmiddels dag 13 en we zijn dus nu helaas al over de helft. Zoals in het vorige verhaal gezegd was het vandaag maar een kleine 2 uur rijden van Lone Butte naar Clearwater. We zijn eerst naar de Camping gereden, Dutch Lake Resort, en hebben daar alvast een plek besproken, toen hebben we boodschappen ...

274 Hits

Dag 12 Lone Butte (we zijn al op de helft)

Hallo daar zijn we weer, waren jullie al ongerust?Dinsdagochtend zijn we weer vroeg vertrokken uit Whistler, we hadden een lange reisdag voor de boeg, maar het zou een mooie reis worden was ons beloofd en het klopt..........Onderweg zijn we een aantal keren gestopt voor wat mooie puntjes, maar verder was het vooral elke keer wouw......... Bertie he...

265 Hits

Dag 11 Whistler

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Samenvatting van vandaag : WAUW !!!!!!!!!!!!!!!!!Tot morgen, Of zal ik jullie toch even meenemen in onze beleving van vandaag.Vanochtend eerst op ons gemak weer buiten ons ontbijt genuttigd. Het was al vroeg warm, dus vandaag zal het ook weer een warme dag worden. We pakken echter wel een trui in onze...

261 Hits

Dag 10 Whistler

Goedemorgen, Hier is dan het verslag van alweer de 10e dag dat we in Canada zijn, de tijd gaat veel te hard, maar dat is eigenlijk altijd als je op vakantie ben. Vanochtend weer op tijd opgestaan, we willen de pont weer van 08.30 nemen naar het vasteland. Dus om iets over 7 uur zijn we klaar, de slide-out inschuiven en gaan. We staan dan ook netjes...

270 Hits

Dag 9 Vertraagd reisverslag Nanaimo

Hallo iedereen, Allereerst willen wij iedereen bedanken voor de vele reacties die wij krijgen op de reisblog. Op dit moment hebben we een goede 60 volgers en doordat we gisteren geen reisverslag konden plaatsen kregen we al gelijk reacties...............leuk om te horen dat men het leuk vindt om het reisverslag te lezen en te bekijken.Gisteren hadd...

241 Hits

Dag 8 Tofino Whale Watching

Een bijzonder goedemorgen Nederland, Ondanks een haperende Wifi probeer ik zo goed als het kan deze reisblog te plaatsen.Vandaag gaan we dus op walvissenjacht (*spotten). We kunnen met de Camper voor de deur van Jimmy's Whalestation parkeren, dus dat was al een hele goede service. Na te hebben ingecheckt, een bakkie koffie te hebben gedronken moete...

228 Hits

Dag 7 Tofino

Hoi iedereen, We hebben internet, vraag me niet hoe stabiel, dus ik hoop deze reisblog in 1 keer te kunnen plaatsen.........Vandaag was het weer een reisdag, we gaan de camping in Campbell River farewell zeggen en we gaan helemaal naar de andere kant van Vancouver Island. We gaan naar Tofino. De weg naar Tofino is 1 grote belevenis, mooie uitzichte...

261 Hits

Dag 6 Campbell River & Wildlife

Goedemorgen Nederland und Deutschland, Welkom op Ripple Rock Vandaag een echte rustdag, en wat was het vannacht ook rustig, alleen maar het ruisen van de golfen en de wind door de bomen..............heerlijk.Vannochtend op ons alle gemak opgestaan, ontbeten, koffie gedronken en op een stoel naar het water lopen staren. Gisterenavond heb ik met de v...

248 Hits

Dag 5 Campbell River Vancouver Island

We hebben toch internet op deze toch wel afgelegen camping, dus maar gebruik van gemaakt om de reisblog bij te werken. Internet hebben we wel, maar we hebben geen normaal bereik met onze gsm's, lekker rustig dus.........Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan, om 06.30 uur ging de wekker, want we wide op tijd naar de ferry. We reden dan ook stipt om 07.0...

240 Hits

Dag 4 Laatste dag Vancouver

Goedemorgen Nederland en Duitsland, Wat boffen we toch met het weer, ook de vooruitzichten voor vandaag zijn geweldig. Vanochtend bij het opstaan scheen het zonnetje al en we hebben dan ook gewoon weer buiten ontbeten. Vandaag is het Victoriaday, een nationale feestdag ter ere van de verjaardag van de 1e koningin Victoria. Wat er precies allemaal t...

258 Hits

Dag 3 Vancouver & Stanley Park

Hallo allemaal, Vandaag hebben we rustig aan gedaan, we waren nog moe van de afgelopen dagen en we hebben vakantie. Toch was iedereen al om 07.00 uur wakker en hebben we eerst op ons gemak koffie gedronken, daarna op ons gemak de tafel gedekt en toen heerlijk buiten ontbeten.We zijn te voet naar downtown Vancouver gelopen, een trip van een goed 5 k...

253 Hits

Dag 2 Vancouver

Dag iedereen, Vandaag was het dan zover, we gaan de camper ophalen. We zouden om 08.30 uur opgehaald worden dus wij gingen al iets over 8 uur naar de lobby van het hotel om daar nog een bakkie koffie te doen terwijl we zouden op wachten op de Taxi. We hadden onze koffie net in onze handen toen de taxichauffeur voor de deur stond, dus koffers inlade...

268 Hits

Dag 1 Vlucht van Schiphol naar Vancouver

Terwijl ik deze update schrijf is het in Nederland 03.45 uur en in Vancouver 18.45 uur! Vanochtend om 08.00 uur Nederlandse tijd stond keurig op tijd SchelTax voor de deur. Zonder file zijn we in 1 keer door kunnen rijden naar Schiphol. Na een toch wel vlotte incheck hebben we een heerlijk bakje Starbucks coffee gedaan. Bij de Gate was er een mooi ...