Dag 10 Ontscheping en Camper ophalen Seattle

7 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, De eerste helft van de vakantie zit erop. De cruise naar Alaska was een geweldige reis. Veel gezien, lekker gegeten en heerlijk worden verwend, vanaf nu moeten we weer alles zelf doen. We hebben ervoor gekozen om de express uitcheck te doen. Dit scheelt een hoop wachten, zowel in de termin...

280 Hits

Dag 9 Victoria

6 juni 2019 Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vannacht is de klok weer een uurtje vooruit gegaan, dus we hadden een uurtje minder slaap. Desondanks waren we toch weer voor 07.00 uur wakker en konden we op ons gemak kijken hoe Kapitein Henrik netjes de haven van Victoria binnen vaart. Eerst nog goed ontbijten en om 09.00 uur moesten we...

269 Hits

Dag 8 Zeedag II

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag staat er een zeedag op het programma. We gaan via de Pacific Ocean, langs Vancouver Island, naar Victoria.We hadden het voornemen om uit te slapen, maar werden toch tegen 07.00 uur wakker. Dan maar eruit, wassen en aankleden en maar vroeg ontbijten. Voordeel is het dan wel lekker rustig is. On...

265 Hits

Dag7 Endicot Arm & Dawes Glacier

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Aangezien we bijna geen of hele slechte internetverbindingen hebben, hebben jullie al een paar dagen niets van ons gehoord. Het gaat goed met ons en het is een heerlijke vakantie. En ondanks dat we vakantie hebben staan we wel elke dag vroeg op. Vandaag zouden we om 06.00 uur opstaan. We waren om 05.3...

283 Hits

Dag 6 Skagway

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, De kapitein wilde om 07.00 uur de haven binnen varen, waarschijnlijk was het vannacht rustig op de wateren in Alaska, want om 06.00 uur deed hij de boordschroeven aan en daarvan werden we wakker. Ook hier weer een schitterend uitzicht, mooie groen beboste bergen, wat laaghangende bewolking ertegenaan ...

278 Hits

Dag 5 Juneau

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, (Daar wij nu in Victoria eerst weer internet hebben, krijgen jullie vandaag dag 5 t/m dag 9 in etappes) De kapitein had ons verteld dat we tegen 05.00 uur (plaatselijke tijd) de Inside Passage zouden binnen varen en dat de kans om wat wildlife te spotten best groot zou zijn. Dus wij de wekker gezet op...

291 Hits

Dag 4 Zeedag

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Helaas kon ik het verslag van gisteren niet meer uploaden. We waren al te ver van het vaste land en er was geen telefoon- en internetverbinding meer, zodra ik weer verbinding heb zien jullie ze vanzelf verschijnen. Vandaag hadden we een zogenaamde zeedag, we leggen niet aan in een haven en zijn de hel...

295 Hits

Dag 3 inscheping

Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vandaag is het dan zover, het is inscheping dag voor onze Cruise naar Alaska. We werden door Royal Caribean pas tegen 11.00 uur verwacht, dus we hadden vanmorgen alle tijd. Eerst maar eens weer een Amerikaans ontbijten, daarna de koffers gepakt en gewacht op de Taxi.Via de Uber app heb ik een taxi bes...

276 Hits

Dag 2 Seattle

Goedemorgen Nederland, Gutemorgen Deutsland, Hierbij weer een verslagje. Na een goede nachtrust hebben we vanmorgen eerst een Amerikaans ontbijt genoten. Gelukkig zitten we maar 2 dagen in dit Hotel. Het hotel is overigens goed. Schone en nette kamer, hele goede bedden en een eer vriendelijke staf. Het ontbijt is echt Amerikaans en dat is voor ons ...

313 Hits

Dag 1 Vertrek en Seattle

Het lange wachten heeft een einde. Inmiddels hebben we de koffers gepakt, de boardingpassen uitgeprint en de laatste details bekeken. Morgenvroeg staat Taxi Schelhees (zeer betrouwbaar) om 06.00 uur op de stoep en vertrekken we naartSchiphol. Hopelijk zonder al te veel files, maar dat weet je maar nooit op de A27.We vliegen om 10:20 uur met Delta A...

330 Hits

Cruise Alaska 2019

In 2019 gaan we eerst een cruise door naar Alaska doen en daarna nog met een camper door de Rocky Mountains. Hier kun je ons reisverhaal lezen.